sobota, 10 stycznia 2015


DLACZEGO INTERESUJĘ SIĘ SZTUKĄ FILMOWĄ?

Dzięki edukacji filmowej nauczyłam się odróżniać dobre filmy od tworzonych dla zysku. Polubiłam filmy, przy których trzeba się wysilić intelektualnie. Wcześniej nie oglądałam tego typu filmów, gdyż ich nie rozumiałam.
Weronika Chudzicka

Lubię oglądać filmy, ponieważ uczą mądrych rzeczy, czasem bawią.
Dominika Kuchta

Uczęszczam na zajęcia z edukacji filmowej, ponieważ sprawia mi to przyjemność i satysfakcję. Lubię dyskutować.
Patrycja Pestka

Zainteresowałam się filmem, ponieważ interesuje się różnorodnością gatunkowa filmów.
Martyna Grabowska

Filmy, które oglądamy na zajęciach edukacji filmowej są inne niż te, które mógłbym sam wybrać oglądając telewizję. Czasami jestem zaskoczony, że filmy te mnie zaciekawiły.
Marcin Elmanowski

Chodzę na zajęcia szkolnego DKFu, ponieważ nie mam nic do zrobienia w domu.
Łukasz Cylka

Lubię oglądać filmy, szczególnie te dające wiele do myślenia.
Wiktoria Konkel

Podobają mi się zajęcia edukacji filmowej, ponieważ lubię dyskutować na temat problemów poruszanych w filmach. Edukacja filmowa jest również sposobem na nudę.
Żaklina Sadoch

Podczas oglądania filmów relaksuję się. Kiedy ktoś czegoś w filmie nie zrozumiał, wspólnie staramy się to sobie wytłumaczyć.Poza tym panuje tam przyjazna atmosfera.
Monika Drożęcka

Dzięki chodzeniu na zajęcia edukacji filmowej mogę rozwijać swoja wyobraźnię, uczyć się opisywania własnych uczuć. Można podyskutować o tym, co naprawdę sądzimy.
Dorota Dysarz

Lubię oglądać filmy, ponieważ są ciekawą alternatywą dla świata książki;)
Dominika Olszewska

Filmy są dla mnie sposobem na odskocznię od stresowych sytuacji. Pomagają zapomnieć o problemach, potrafią mnie zmienić. Na zajęciach z edukacji filmowej oglądamy wartościowe dzieła, nagradzane na międzynarodowych festiwalach. Może nawet kiedyś uda mi się zostać krytykiem filmowym?
Karolina Gębka

Lubię chodzić na zajęcia z edukacji filmowej, ponieważ panuje tam miła atmosfera, czuję się tam swobodnie i co tu dużo mówić - kocham kino!
Agata Sokół

Lubię oglądać filmy dla ich przekazu i formy.
Julia Laskowska

Od dawna uczęszczam na edukacje filmową, ponieważ są tam ciekawi ludzie, filmy i atmosfera.
Artur Pałasz

Edukacja filmowa jest dla mnie oderwaniem się od szkolnej rzeczywistości. Chwilą relaksu i zdobywaniem wiedzy na różnorodne tematy.
Rozalia Kullas

Na edukację filmową chodzę, ponieważ oglądam tu filmy, których nie obejrzałabym sama w domu. Mogę tu również odpocząć w inny sposób niż zazwyczaj.
Agata Tuszkowska

Po prostu lubię kino.
Dorota Piepiórka

Przyjemnością jest oglądanie wartościowych filmów w towarzystwie znajomych twarzy.
Julia Willner

Dzięki niektórym filmom poprawia mi się samopoczucie. O wielu filmach, obejrzanych na edukacji filmowej, nie miałem pojęcia.
Kamil Karcz

Oglądając filmy, czuję się, jakbym przeżywała to samo, co bohaterowie filmu. Bardzo lubię zajęcia edukacji filmowej, ponieważ mogę podzielić się swoja opinią, zdaniem.
Sylwia Bańska

Lubię oglądać filmy, atmosferę w czasie projekcji.
Paweł Kufel

Najlepszym sposobem na spędzanie wolnego czasu jest oglądanie filmów.
Patrycja Sośnicka

Oglądanie filmów jest moją pasją.
Aleksandra Karasek

Interesuję się filmem nie od dziś. Fantastyczny jest moment, kiedy po obejrzeniu filmu omawiamy go, dyskutujemy.
Klaudia Wojnicz

Lubię ten moment, kiedy film mnie wciąga, zaczynam się zastanawiać...
Dawid Olszewski

Lubię oglądać filmy, ponieważ sprawia mi to przyjemność. Można się zrelaksować po ciężkim dniu w szkole. Chodzę na edukację  filmową, ponieważ mogę się czegoś nauczyć, czegoś, co wykorzystam w życiu.
Mateusz Fritza

Bywam na zajęciach z edukacji filmowej, ponieważ lubię mile spędzić wolny czas.
Paulina Kęsik 

Podobnie jak moi wyżej wymienieni uczniowie kocham kino. Kocham je od dziecka, tak naprawdę od dawnej ósmej klasy szkoły podstawowej, kiedy to zobaczyłam w małym, starym kinie Przesłuchanie Ryszarda Bugajskiego.Pamiętam, że wchodząc do kina wraz z koleżanką Elą, spotkałyśmy nasze nauczycielki od matematyki i historii, które powiedziały: A wy nie za młode na ten film? Bałam się wtedy, że zostanę przywołana do tablicy za nieregulaminowe projekcje.
Potem był Krzysztof Kieślowski i zajęcia z języka filmu z Panią Ewą Degler... Miło powspominać. 
Wydaje mi się jednak, że miłość do kina wyssałam z mlekiem mojej mamy, ponieważ jej tato, mama, ciotka pracowali w kinie przez wiele lat. Dziadek jeździł specjalnym wozem po okolicznych wsiach i propagował objazdowe kino. Mój tato uciekał z niedzielnej mszy, by zdążyć na poranne projekcje. 
Tak to było i trwa nadal, ponieważ próbuję swoją pasję przekazać moim wspaniałym uczniom i mam nadzieję, że to się udaje.
opiekun szkolnego koła filmowego Anna Puta-Kanarek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz